Compartimentul administrativ este format din totalul angajaților și colaboratorilor asociației cu atribuții de implementare (management, monitorizare, evaluare și control), ce are cel puțin următoarea componență: Manager GAL, Manager financiar ( Responsabil financiar – contabil), Manager proiecte, Expert monitorizare si Secretar/Animator.
Compartimentul administrativ are următoarele atribuții:
- coordonează activitatea GAL (resurse umane, financiar și logistic);
- asigură implementarea strategiei GAL;
- asigură controlul gestiunii financiar- contabile a GAL;
- asigură suportul logistic și de secretariat pentru toate activitățile GAL;
- asigură animarea teritoriului și promovarea acțiunilor GAL;
- asigură expertiza specifică pentru verificarea proiectelor, management organizațional, management financiar, consultanta, studii, analize, baze de date, etc. prin cooptare de specialiști;
- este gestionarul mijloacelor fixe și obiectelor de inventar, aflate în patrimoniul Asociației;
- în domeniul protecției muncii și P.S.I., instruiește personalului în vederea reducerii factorilor de risc și accidentarea salariaților;
- îndeplinește orice alte atribuții stabilite de conducerea Asociației.
Echipa compartimentului administrativ este reprezentată de:
- DRĂGAN Dănuț – președinte/ manager GAL
- DINU Ionela – manager proiecte GAL
- NEAGU Florentina – manager financiar
- ABDURMAN Georgeta – expert monitorizare
- CABUZ Claudia – animator/ asistent administrativ